Hemsireanneee Anneler ben 1 ekimde doğum yaptım . Şimdi merak ettiğim şu benim bebeğimin 40 ı 9 kasımda mı çıkmış oluyor yoksa 10 kasımda mı ?
Burculiceee Hemsireanneee 10 Kasım gibi hesapladım ama uygulamadan da takip edebilirsiniz şuan kaç günlük yazıyor uygulamada
Aselduru88 Hemsireanneee 10 kasımda canım çocuk dogar doğmaz 1 günlük olmuyor ertesi gün 24 saat geçince 1 günlük oluyor o yüzden 10 kasımda 40 gün lik