Selam herkese. oğlum 8 aylık bu dönemde ayrılık kaygısı yaşadığını biliyorum, tuvalete giderken bile anlatıyorum hemen koşarak dönüyorum ama çok büyük tepkiler veriyor benimki. yemek yemek için annemin kucağına verdiğimde ağlama krizine giriyor beni görmesi yeterli değil hep ben taşıyayım istiyor arka odadan kapının kapanma sesini duyuyor gözünden yaşlar akıyor hiç bir işimi halledemiyorum 😅 tecrübeli anneler ne kadar sürüyor bu dönem aydınlatırsanız çok sevinirim 🙏🏼