Kızlar bebeğin kaç gün kakasını yapamamasi normal acaba . Kizm 2 aylık anne sütü ile besleniyor 4 gün oldu kaka yapamadı. Doktor 5.gun fitil verebilirsinn dedi ama daha erken değil mi ??bieaz daha beklesem diyorum. Kimisi haftada bir yapıyormuş bebeklerin. Emmeye devam ediyor gaz cikariyor ama ikiniyor ikiniyor kakasını yapamıyor çok üzülüyorum o yapamadikca. Sizce bekleyeym mi biraz daha .