EfraimYekta Merhaba hanımlar 8 günlük bebeğim var beni çok emmedigi için mama takviyesi de veriyorum sma comboit ama bu bebeğimde gaz yaptı ve kakasını yaparken kendini çok zorluyor evolvia aldım ama daha kullanmadım aranızda kullanan varmi acaba 🙏
Okuna EfraimYekta en iyi mamalarda biri gazı en minimuma indirmişti 6 aya kadar kullandığım tek mama gaz olayı bitince sma ya geçtim
CigdemAslan EfraimYekta Benim komşum kullanıyor .Bebeği 15 aylık ,reflüsü var.En rahatladan mama diyor kusmamış.
EfraimYekta Okuna yanıtın için çok teşekkür ederim canım e bebek uygulamasından evolvianin yorumlarına bakayım dedim kimisi bebeğimi kusturdu kabız etti gibisine şeyler yazınca benim de içime kurt düştü 😕
EfraimYekta Sinemisssss Hipp içmedi ilk Hipp aldiydim canım sonra hastane maması sma mis onu içti bende ondan aldım ama kakasını yaparken zorlanıyor 😕
Sinemisssss EfraimYekta daha çok minik cok normal her mama her bebekte aynı tepkiyi yaratmıyor zamanla bebeğine en uygun mamaı bulacaksın canım zaten