Ozgeyusuf 13aylık bebeğim çok öksürüyor burun akıntısı çok malesef ne şurup almalıyım bikaçgün toparlamazsa doktora götürcem
Zhnce Ozgeyusuf geçmiş olsun Genelde doğal içerikli olanlar tercih ediliyor prospan kullanmistik biz bi dönem Simdi şurup yerine pekmez tereyağ bal soğan nane limon gibi şeyler veriyorum
Nil28 Ozgeyusuf bizim doktorumuz prospan isimli bitkisel bi şurup vermişti onu kullandık baya faydası oldu yine doktorunuza sormadan kullanmayın da
sarilokumumm Ozgeyusuf bizim doktorumuz bitkisel diye prospan vermişti geçmiş olsun siz yine de doktorunuza danışın
Mom73727 Ozgeyusuf bisolnatural balgamlı öksürük için bişe fitospan özellikle fitospan iki günde geçirdi
Hellolo Canım şurup yerine doğal yöntemleri deme istersen ilk olarak belki rahatlatır fotoğraf bırakıyorum belli denersin geçmiş olsun https://imgyukle.com/i/kY3md1
Derinmevzu20 Ozgeyusuf elma kabuğunu kaynatıp içirin, ya da keçiboynuzu pekmezi yedirin. Bunlar öksürüğe iyi geliyordu.
Ebrulideniz Ozgeyusuf işe yaramazsa benim dediğimi deneyin düzenli günde 3 defa tatlı kaşığıyla verin
Ebrulideniz Ozgeyusuf bide az önce bi postta okudum 10 adet ceviz içini kabuğunu soyup 5 dk kaynatıp 3 gün boyunca su olarak onu içirmiş iki üç günün sonunda etkisi gösteriomuş ve bu yöntemi kullanan çok varmış