Ykt35 İlk ek gida donemimizde zordu sonra düzeldi cok güzel yiyor diyodumm ki disler bir patladi iştah gitti hâlâ duzgun gelmedi yerine yapiyorum hep çöp yemiyor sizlerde de böylemi 🤦