Kizlar evimde önce 1-2 kez gördüm öldürdüm ilac sıkıp hemen sonra 1 hafta sonra tekrar gördüm derken celik kapinin altindan bi delikten girerkeb gördüm oraya sıva yaptim delikleri kapattim ancak evin icine yuva yapti sanirim geceleri sık sık karsima bir kez olsada çıkıyor hergün dip köşe süpürüp hipolu su ile siliyorum mutfak dolap alt kapaklarıni buzdolabini ve bulasik makinesini her gün cekiyorum altini aliyorum artik delirmek üzereyim nereye saklaniyorlar bilemiyorum. Tüm ama tüm mobilyalarım yerden çok yüksek süpürge vileda rahatlikla giriyor kuytu köse bi alan yok gardop bile yerden yüksek. Bir tek camasir makinesini dolap icinde diye çekemiyorum ama orayida oklavanin ucuna bez takip siliyorum flaşla bakiyorum hic bisey görünmüyor. Gercekten tertemiz delirdim evde ilaclama icin m2 fiyat veriyorlae ve 750₺ en uygun fiyat veren firmalar var ben bu isi nasil çözebilirim bi akil verin