Polyanna12 benim de 26 gün oldu doğum yapalı aynı sıkıntı bende de var 15 günken dayanamadım gittim kaşıntı yanma batma hissinden dolayı iyileşen yara kaşınır dikişler kupkuru deyip kaşıntı kremi yazıp gönderdi gerçi hiç faydasını görmedim kullanmayı bıraktım şiödi 26 gün oldu bu kez yok denecek kadar da olsa ufak bir kanama gördüm bakınca da açılma var gibi duran bi ağrı ve kızarıklık tam vajen girişinde tekrar gidicem bişey yok diyecek diye gidemiyorum da seninki de aynı durum bence