duyguanne Aayy uzun uzun yazmışsınız Allah razı olsun, bende hiç ilaç kullanma taraftarı değilim ilk gittiğim doktor dayadı ilaçları diğer gittiğim doktor gribine bile ilaç vermek istemedi ben istedim yavruma dayanamadığım için , mamayla besleniyor sadece bebeğimi dik bir şekilde tutarak içirmeye çalışıyorum , mamasını içirince hemen gaz için kaldırıyordum ben birde dediğiniz gibi deneyim reflü yatağı aldık canım evet onda da yatmak istemiyor rahat değil sanırım , napacağımı bilmiyorum zaten grip burnu sürekli tıkanıyor temizlesem de birde kusması olunca korkuyorum boğulacak diye 😰