busracicek 39 aylık olan çizgi film ile yiyor vazgeçiremiyorum diye üzülüyorum. Kardeşi de 10 aylık büyük konuşmamakla birlikte hiç o toplara sokmayacağım çünkü bir alışınca vazgeçmiyorlar. Bebeğiniz henüz çok küçük lütfen izlettirmeyin. Oyuncak koyun,kitap koyun ilgisini çekin. Biliyorum çok zor ama tv son çare bile olmasın derim