Bety
Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama o bi tüp ü 2-3 damla seklınde pıt pıt sıkacaksınız zaten direk açar. Bebeğinizi eğimli bi yere yatırın başını sağa sola cevırerek bi burna bi damla sonra diğer burna bi damla damlatın. Azıcık bekleyin tekrar birer kez damlatın. Bu 3aydan küçük bebekler için
Sakın Cok damlatıp bebeğin genzine kacırmayın yanı yutamaz filan boğulma gibi olur Allah korusun. Bende bi kere olmustu. Çok şükür sırtına vurdum cıktı. Doktorum Cok sıkma damla damlat bekle yumusatsın sonra otribebeyle çek demişti. Acele etmeyin. Her tıkandıgına sabah aksam yapın. Bi tanesini kullandıktan sonra zaten o sıvının etkısı azalıyor. Artsnı kendi burnumda kullanıyorum.😅Banyolarından sonrada sadece otribebeyle çekebilirsiniz. Seruma gerek kalmıyor bayağı sümük cıkıyor. Büyüdükçe de grip ve tıkanma zamanları daha fazla damlacıklı kullanıyoruz. 😊