Oglum bugun 3 aylik oldu ve yaklasik 15 gun icinde defalarca anne dedi ilk duydugumda bana oyle geldi diye dusundum cunku evde yanliziz sonra tekrar oldu genelde yanliz kaldiginda veya beni goremedigi zamanlarda oluyor esime soyledim inanmadi sonrasinda ben mutfakta onlarda oyun oynarken anne demis bugun de anneme geldik ve yine anne dedi herkes duydu cocuklar en erken ne zaman konusmaya baslar?