Hani o gün yaptım az kanadı demiştim kızardı demiştim hatırlayanlar vardır o günden beri ellememiştim sonra bi yerde okudum yapışıklık olur kanarsa diye az evvel baktım o ucu küçülük iyice ve çıkmıyo geriye bile gitmiyo sizce yapıştı mı çişini yapıyor ama o günden beri hep belinden çıkıyor çişi bez dolu değilken bile 🥺durduk yere zarar mı verdim çocuğuma acaba randevu 2 sine bulabildim o zamana kadar çatlicam bişey mi oldu ki 😏