Merhaba. Öncelikle pozitif düşünün Rabbim yardımcınız olsun inşallah. Mama verirken şırınga kullanın derim daha az meme reddi yapıyor. Ve de şırıngadan mamayı verirken yine gogsunuzu açın bebeginizi emzirme pozisyonuna getirip meme ucunuzun yanından doğru şırınga ile ağzına verin. Yani o duygudan kopmasın, uzaklaşmasin bebek. Sık sık sağım yapın. Genelde sütüm az, ancak bebeğime yeter, en iyisi sagmayayim diye düşünüyoruz ama arastirmalarima göre her emzirme sonrası sagip göğsü bosaltmak daha çok süt uretimini sağlıyor. Yani üç saatte bir sagim yapın ama emzirme sonrası olsun bunlar. Mamayı da giderek azaltın ben o şekilde yapmistim giderek meme emme oranını arttırıp mamayı azalta azalta en sonunda mamayı da kesin. Ben 15-20 CC veriyordum emmediginde, emdifinde 10 cc kadar veritordum ama bu kısmı doktorunuza danışmanız daha doğru olur. Sevgiler 🌸