Oykuasya0- merhaba. Ben üç kere gittim Eren Bey’e. Zaten Konak’ta doğum yaptıgim için direk ona yönlendirilmiştik. Oğlumda üç gunlukten itibaren aşırı hırıltı vardı. Geniz etinden şüpheleniyordum. Kendisi sürekli ben annesi olduğumdan oturu vesvese yaptığımı dusunerek üstünde durmadı. Halbuki bir bebegi en iyi annesi tanır. Kontrollerimiz sadece kilo boy takibi, ve bebeği sozel sevmesiyle geçiyordu. Şikayetlerimle alakalı tatmin edici bir tavır goremiyordum. Bu böyle olmayacak deyip kendim kulak burun bogaza randevu alıp çocuğumu götürdüm ve tahmin ettiğim gibi geniz eti çıktı. Yani tabi memnuniyet kişiseldir birinin memnun kalmadigi doktordan diğeri kalabilir. Eren Bey’in de ciddi seveni var. Ama benim için en önemli şey gideceğim doktorun bebeğimin sağlığıyla alakalı doğru zamanda, beni iyi dinleyerek, gecistirmeden, gecikmeden, ciddiye alarak, doğru tanı ve akabinde tedaviyi uygulayacak bir doktor olmasi. Yoksa çocuğumu “Aman ne tatlı, ben böyle bir şey görmedim” vs. diye sevip kontrolün yüzde seksesini bu şekilde dolduracak bir doktor olmasa da olur. Benim deneyimim bu şekilde oldu uzun lafın kısası. 😊