Kızım 1 aylık oldu hiç 20 dk üstünde durmadı meme de ög yapmaya başliyir hemen
Mama verdim hatta sütümü sağıp verdiğim de oldu .
Doktor şırınga önermişti
Emdikten sonra ver demişti meme reddi olmasın diye 🤓 ben bir şırınga ile başlamam lazimken analık bu bebe aç diye 2 şırınga ile başladım şimdi doyurmak zorlaştı