Arkadaşlar selam öncelikle.
Benim kızım 3 aylık filandi memeyi bırakmak durumda kaldı ben ameliyat oldum ilacalr kullandım derken gitti süt ama sıkınca gelirdi göğsümden sağınca gelmezdi. Kızım şimdiler de yaşına girdi o bahsettiğim süt halen geliyor ve göğsümde ağrı yapıyor. Ne yapabilirim korkuyorum da başka birşey olmasından işin gerçeği