Kızlar bir hafta önce bebeğim ne birlikten nezle olduk yavaş yavaş iyileşme sürecine girdik iyileştik şu an iyiyiz fakat bebeğim de yaklaşık 3.04 gündür aşırı iştahsızlık idrarda azalma var günde iki ya da üç kere değişe biliyorum bezini o da çok az miktarda doktor elbette götüreceğim fakat bu neden böyle olabilir başından geçen annelerden bilgi almak istiyorum. bu arada 5 ay 28 günlük