Ceren27 Ben alt kademeye kullanıyorum ama kullanamıyorum… Yani o beşik bence yalnız kendi uyabilen bebekler için. Fermuarı açıp koysam zaten onu açıp kapatırken uyanır Ben de fermuarı sürekli açık tutuyorum, yere bir şeyler serdim eğer düşerse oraya düşüyor öyle saçma bir düzeneğimiz var evde