Kızlar oğlum 7 aylık bir kere bronşit başlangıcı dedi doktor iğne olduk atlattık ama ondan sonra sürekli grip olur oldu bi düzelemedi tam iyileşti diyorum ablamız hasta oluyor hemen bize geçiyor bu sabah yine sanki balgam varmış gibi öksürüyor burnu akıyor