Kuzeybabyy Odamız 23-24 derece 1,5 tog uyku tulumu ile yan uyuyor göğsü sıcak ama sırtı buz gibi oluyor şimdi bu çocuk üşüyor mu çözemiyorum terli olmuyor ☹️