hulyaaa-123 Havalar soğudu yazın hergün 3 4 kere yıkıyordum ama şimdi korkuyorum zaten hasta oldu hastayken yıkanır mı ?
mihrosum hulyaaa-123 hastayken yıka tabı canım iyi gelir. Yazın hergun hatta bazen sabah aksam yıkandı. Sımdı 1mgun yıkıyorum 1 yıkamıyorum bazen cok kırlendıyse hergun yıkıyorum
Srhtzlyh hulyaaa-123 hastayken yıkayınca daha iyi oluyor aslında sıcak suyla burnu boğazı açılıyor. Tabi kısa sürmesi lazım üşümemesi için. Bende yazın çok yıkıyordum ankara çok soğudu 2 gün durup 3. gün yıkıyorum şimdi
Mommqueen hulyaaa-123 genelde her gin yıkıyorum çok nadir bir gün yıkayıp bir gin yıkamıyorum 4 aylıgız
Zynpada-4ekm Ucansupurge banyo yaptırırken oda ısısını kaç dereceye ayarlıyorsunuz 26 günlük bebeğim usuyecek diye ödüm kopuyo
Kocakgiller hulyaaa-123 yazın günlük kışın havaya göre hava güneşli ve ılıksa gün aşırı yda 2,3 güne bir soguksa haftada 1 yda 2
Ucansupurge Zynpada-4ekm banyoya girmeden önce klimayı açıyoruz oda ısısını 26 dereceye çıkarıyoruz öyle banyo yaptırıyoruz çıkınca oyalanmadan giydirip başka odada emziriyorum o sırada yatacagimiz odayı havalandiriyoruz derece düşüşü olsun diye ☺️
mlk_tan Zynpada-4ekm aa ne güzel tesadüf bizde 4 ekimiz görünce yazmak istedim❤️ bende korkuyorum hasta olıcak diye elim ayağım birbirine giriyor hemen yıkayım da bitsin diye
Balkizlarim hulyaaa-123 Doğduğundan beri her akşam 7 de yıkıyorum en geç 9 da gece uykusuna geçer 22 aylık 👌🤗😘😘
TheBaby hulyaaa-123 Yazın her gün. Şimdi gün aşırı. Çünkü çok rahatlıyor. Evlerimizde sıcak zaten. Merkezi sistem olduğu için daha fazla yakmaya başladıklarında yine her gün yıkamaya başlıycam