Naciyeylmz kesinlikle SAb simplex. On günde anca gösteriyor ama sonra pıt pıt pıt sürekli gaz çıkarıyor bebeğim hatta 2. Ayımızdayız çok azaldı gazı. Yanında da bağırsak geliştirici biogai kullanıyoruz kakasını rahat yapoyor. Sen bunalrı kullan dua edersin ama düzenli