Valla ben de beter durumdayım saat başı kalkan bir bebek gunduz uykusu beter durumda ve dediğiniz gibi uyumayip keske dursa o da yok bir haftadir böyleyiz .diş gelio ama derdi umarim distir yol dil artık uykusuzluk mahvetti beni.dogdugundan beri bi düzene girmedik .cok özledim uyumayı ya 3 saat bari kesintisiz uyusam…buyudukce düzelir diyorum yok iyice cigrindan çıktı 😣