Yaseminsg 2 ay önce doğum yaptım dikiş yok ortada kontrolede gittim Dr da bişey demedi buna. Hala kabız oluyorum ne yaparsam yapayım ve hala dikiş varmış gibi acıyor kabız olunca üstelik dikiş yerine dokununcada acıyor. Bu durum ne zaman geçer yaşayan var mı?
zaremakibar Yaseminsg icten intaplamis olmasın batikon sur acıyan yerine acısını ceker o acısı geçene kadar sürmeye devam et bana yardım etti benimde öyleydi
noluyoya Yaseminsg benimde bazen dikiş yerim soğuklarda sızlıyo ama rahatsız edicek adar değil 6 ay oldu doğum yapalı ne zaman geçecek bilmiyorum 🤷♀️
zaremakibar Yaseminsg bir denedim yolu açtım dayanabilecek kadar var sonra aradan 3 gün gecti bidaha denedim dikiş yerine değince az sizi var Ama üste pozisyonda daha rahat acımıyor öyle dene ilk denedikten sonra yavaş yavaş agrisi azalıyor tez tez yapsan acısı hafifler
Yaseminsg zaremakibar valla ben korkuyorum deli gibi daha fazla acı çekmekten yıldım 😶 ama nereye kadar durulur bilmem
Yaseminsg zaremakibar o da bişey olur korkusunda aman ya ne doğummuş çocuk güzelde doğum için öyle diyemicem
zaremakibar Hifa1008 benimde oluyo basta zorlanıyorum sonra alışıyorum agrisi da azalıyor geçer ya illaki
Hifa1008 zaremakibar İlişki esnasında kanıyor yani birgün sürüyor sonra bitiyor anlayamadım ne olduğunu doğumum 2 ay 24 gün oldu
Yaseminsg Hifa1008 sen Bi kadın doğuma mı görünsen acaba ben bunun pek normal olduğunu düşünmüyorum açıkçası
Poyraztaha Hifa1008 ne kadar bi kanamadan bahsediyosunuz lekelenme şeklindemi tam iyileşme olmamış olabilir bi muayene olmakta fayda var