Oğlum 2 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Günde bir sefer akşam yatmadan mama verip Akşam 8 de uyutuyorum. Gece 2 ye bazen 1 e kdr uyuyor. Memede hiç uyandırmadan tekrar yatırıyorum sabah 5 e kdr uyuyor emiyor tekrar yatırıyorum 6 buçuk 7 gibi kalkıyor oyalamalarla 8 i buluyor kalkması. Gündüzleri de kısa kısa uyuyor bir saat falan sizce düzenimiz nasıl.