İyi sabahlar mi desem iyi geceler mi desem bilemedim ama yardımcı olursanız çok sevinirim
3 ay 10 günlük kızım var sma mama ile besleniyo nerdeyse gece beslenemesini bıraktı ben sabaha karşı mama veriyorum ama acayip rahatsız oluyo gün boyu hiç uyumuyo biogai damlasına başladım ama ise yaramiyo gibi gaz ciksada sürekli agliyo uyumuyo gaz sorunu resmen yeni başladı gün boyu da uyumadigi için gece uyanmak istemiyo biberonu da gazlı bebekler için olanindan aldık daha ne yapabilirim bana bı fikir verin nolur