Ogullarimveben23 dediğim gibi daha dün başladım kesmeue . Zaten öyle aman aman bı sütüm yoktu. Geceye kadar hiç dolup sızlamadı. Gece 1 gibi uyuttuktan sonra emzirdim korkumdan. Çünkü daha önce çok mastit oldum , acısını biliyorum.yarin gece de emziririm sonra 1 gün ,2 gün ara vererek devam ederim ,sonrasında tamamen keserim diye düşünüyorum.zaten uykuda emdiği için onu hatirlamaz . Pompa da var ama onunla sağmak istemiyorum çoğaltır belki diye