Kızlar çok fena durumdayım 2 aylık ikizlerim var birir kız diğeri oğlan olan kolik her gün aynı saatte deli gibi ağlıyor ne denesem boş 5 doktora götürdük hepsi mamayı değiştirdi 1 ayda 6 mama değiştirdik Kabızlık ve gaz sorunu devam ediyor yanımda da Destek olarak kayınvalidem var memleketten geldi yanıma ama ondan sebep bi düzene oturtamadım herşeyleri düzensiz çünkü çocuk ağladığında beni bana bırakmıyor sürekli kendi kucağını alıyor hemen ve şöylemyapalım böyle yapalım diyerek yönlendirmeye çalışıyor hayır de diyemiyorum saçma sapan geçiyor . Evde bana yardım da etmiyor sadece Çoğu zaman uyuyan çocuklara pış pış Yapıyor Yaptığım tek şey 3 saatte 1 mama vermek .ve ben 1 aydır hiç uyumuyorum günde sadecw 2 veya 3 saat uyuyorum siz kendiniz mi baktınız ya da nasıl destek aldınız