Biz de 7 aylığız saat başı kalkıyoruz 😅 3 gün uyku saatlerini not ettim ve bebeğimin geceyle gündüz farkını anlamadığını gördüm gündüz daha çok uyuyor geceden . Sizin bebeğiniz de belki bu durumdadır . Ama zor gerçekten sizi çok iyi anlıyorum tansiyonum düşüyor artık