Mrb sevgili anneler 3 ay 20 günlük kızım var 36. Haftayı tamamladığında doğdu 5 gün küvözde kaldı şimdi ilk çocuğumun videosuna bakarken farkettim onunla aynı değil göz teması kurmuyor,sese tepkisi var ben ayağı kalktığımda gölgemi görüyor sanki gülümsemeside yerinde ses çıkarıyor ama genel itibariyle çok sakin bir bebek.ilkinden alışık olmadığım bir durum sizce bişey varmıdır?