syaby AAltay_yuksel içme suyunu kaynat sonra ılısın her 30 ml su için bi ölçek mama koy. Bebeğinin ayına göre kaç ml içmesi gerektiği yazıyor
Balarisi23_ AAltay_yuksel içme suyunu kaynat 10 dk boyunca sürekli vereceksen mamayı o suyu bir şişeye koy sürekli kaynatmak soğutmak zorunda kalma. Mama hazırlayacağın zaman kaç ml yapıyorsan cezveye su koy ılık oluncaya kadar ateşte ısıt öyle mamayı karıştır ver canım dikkat et sıcak olmasın ağzı yanmasın bencilin süt içemez yoksa bileğine damlat mamayı ılıksa ver 30 ml 1 ölçek 60 ml 2 90 ml 3 ölçek oluyor bebeğin kaç aylık bende uyumadan önce mama veriyorum 90 ml 3 aylık olacak 5 gün sonra
Burcinmiray İçme suyunu içebileceği sıcaklıkta ısıtın. 30 cc ye 1 ölçek koymanız gerekiyor. Yani 60 cc yapacaksanız 2 ölçek mama koyun. Ben bide kaşıkla karıştırıyorum, biberonu direkt çalkalayınca gaz yapıyormuş.
Krdlnn-1 1 ölçek 30 ml 2 ölçek 60 ml 3 ölçek 90 ml 4 ölçek 120 ml Kaynamış sıcak içme suyunu ben mamanin içine koyup ağzını kapatıp dibini musluktan akan suya tutuyorum ılısın diye
AAltay_yuksel Balarisi23_ şuan acil vermem lazım, kaynattım buz dolabına koydjm ılısın diye bi sorun olurmu ya
Burcinmiray AAltay_yuksel ben ilk zamanlar kaynatıp soğutup öyle veriyordum ama şuan ısıtıp veriyorum direkt