Yasoolin Bi doktordan duymuştum cocugun terlemesindense hafif serinde kalması sorun olmazmış terleme hasta edermiş cocugu
Dygsnvrn Canss3535 cok tabi canim. Atlet ustune uzun kollu yetet. Doktorum bana sicaktan hasta olcagina soguktan olsun faha iyidir demisti
MihraMom Canss3535 bende izmirde oturuyorum ve giriş katında oturuyorum evimiz haliyle serin hatta soğuk bizim için değilde bebiş için serin bizde altta üstte 2 kat giyiyoruz daha doğalgazı açmadık
Honey_mom Canss3535 bana da çok söylüyolar ama herzamam bıkmışım bu laflardan artık takmıyorum bile sevmiyor diyorum sıcağı ben nasış sevmiyosam bunalıyosam oda bunalıyor diyorum susuyolar
Honey_mom Canss3535 de de vallaha 😂cocuklari çok sıcak giydirmekte iyi değil ilerde en ufak şeyden hastalanıyorlar teyzemin torununu okadar giydiriyolardı ki cocuk şimdi hep hasta
Deletedmom_16 Canss3535 bence gayet uygun. Birçok kişi çok fazla demiş ama bebek bunlar. Bizim gibi değiller ki. Ensesinden anlarsınız sıcak geliyorsa zaten. Ben kolsuz çıtçıtlı body, üstüne sweat giydiriyorum. Evde de kaloriferler açık.