Mgetoksz nuk kullanıyorum çok memnunum asla akıtmıyor 👍🏻 Bir de bitane wee babynin almıştım o akıtıyor ve nukta değişik bi mekanizma var yemek yedirirken su içtiğinde wee babynin suluğunda su bulanık oluyor, ağzındaki yemekler suya karışıyordu. Ama nuk da asla böyle bişey yaşamadık. Çekmesi için baya kuvvetli vakumlaması lazım o yüzden boğazına da kaçma olayı da yok çünkü su kontrolsüz gelmiyor. Ben memnunum