Rainyellow Kızlar bebeğim diş çıkarıyor alt dişleri şişmiş sürekli ağlayarak uyanıyor şuan göğüsümde uyuyor ağrısı var sanırım gece daha çok huzursuz olursa calpol vericem kaç ml vermeliyim ? 8 aylık
Nefeshiramm Rainyellow benim kız 5 aylık doktor yarın ölçek dedi bende çy kaşığı ile verdim dişi çıkarken sen de yarım ölçek ver eğer ağrısı çoksa
minabebek Rainyellow kızıma 6 aydan sonra doktor calpolun kaşığıyla 1 ölçek artık verebilirsin demişti öyle verdik biz.
rosesbabys Rainyellow bizde aynı durumdayız 1 ölçek veriyorum rahatlatıyo cubku cok acı cekıyor ya 🥲 osanit diş taşlarından aldım yarın gelir kargo inşallah onlar işe yarar
Neslialp Tetagil kullanın çok işe yarıyor içeriği temiz jeller zararlı kullanmayın. Karanfil varsa evde sıcak suda bekletin diş kaşıyıcısına sürüp de kaşıyabilirsinz rahatlar belki
Rainyellow Neslialp evet cnm aklımda onlar teşekkür ederim gece hazırlıksız yakalandım o yüzden ağrı kesici vermek zorunda kaldım