1anne1bebek_ Atabsra 9 aylık dünyalar tatlısı bi oğlum var ama uykuyla arası bu aralar hiiiiç iyi değil daha yeni daldı🤭🤭🤭 canları sağolsun da yorulan biz olalım napalım🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Esma9442 1anne1bebek_ Hepde öyle olmuyo iste ya bız bitkin düştükçe onlarla geçirdiğimiz zaman kalitesi de düşüyor ama elden bişey gelmiyo
1anne1bebek_ Esma9442 vallahi öyle bazen öyle bitkin hissediyorum ki kendi kendime ağladığım oluyo, eşimin desteği çok bu konuda hakkını ödeyemem ama genelde tükenen anneler oluyo 🥺
Narenur Yeni uyuttum heran uyanacak korkusuyla zombi gibi geziniyorum. Gece kaç kere kalktığımı unutuyorum. 9 aylık bı kızım var ne zaman düzelecek bu uykusu 🙄