Kızım 6aylık oldu ek gıdaya yeni yeni başladım ama elma ve armut dışında ne versem kabız oluyo aslında verdiklerin içine zeytinyağıda katıyorum ama ne versem kabız yaptı.Bir kaç gündür yine kabız yaparken ağlıyor ve bu yüzden ara vermeyi düşünüyorum.Aslında ne versem yiyor ama bu durumda ne yapacağımı bilmiyorum..