Atlas19 merhaba bende sedef hastasıyım hamilelik ve doğumdan sonra ciddi anlamda artmıştı kaç tane doktora gittim hiç biri çözüm bulamadı ama en son gittiğim doktor bi ilaç verdi özel bir karışım onu sürüp üzerinede streç sar demişti bunu yaptığım sürece hiç birşey kalmadı ama uzun süre krem sürmezsem tekrardan beliriyor