Benim küçücük 40 günlük bebegimde aynı sorun oldu 4 gün hastanede yattık damar yolu ile antibiyotik verildi buhar verildi anca düzeldi geçmiş olsun insanın içi yanıyor o öksürdükçe daha sonra evden devam ettik buhar çok iyi geliyor ve doktor serum suyunu burnuna şık ve çek demisti iyi de geldi ..