merhaba kızlar. son adetim 27 ağustos. 2 hafta once gittim doktora ve kan idrar vs aldı. kalo atışı var dedi. 2 hafta sonra gel dedi. pazartesi gideceğim. ama içimde bi korku var 2 hameligimde de cinsiyet vs olsun hissediyordum. icim bi tuhaftı. 3. de kürtaj oldum 3 aylıkken kalo atışı durdu. bu 4. hamileligim ve kürtaj olmadan önceki hislerim var yani hamile değilmişim gibi 3. de de böyle hissettim çünkü ve esime söyledim 3 gün sonra hastaneye gittiğimde kalo atışının durduğunu öğrendik. hislerim de kuvvetli ve hep doğru çıkıyor. bu kez yanılmak istiyorum. hamile değilmişim gibi. karnımı seviyorum ama boş karin seviyormuşum gibi. böyle yasayan var mi? pazartesi gelmek bilmiyor 😞