sinanurknby İki gündür öksürük boğaz ağrısı halsizlik yaşıyorum. İki kez parol içtim. Sanki diğer günlere göre sütüm azalmış gibi hissediyorum. Hasta olmamla veya ilaçla alakalı olabilir mi?
Mrsdg sinanurknby parolun bı etki edeceğini düşünmüyorum canım ama bünye meselesi ne olur bilemem çok geçmiş olsun hastalığın etkisiyle yeme içmende sıkıntı olduysa ondan da olabilir bol su iç bol bol emzir artar inşallah tekrardan
Aselduhakorkmaz sinanurknby sutunun azaldigini nasil anladin sagiyormusun Parolla alakali oldugunu dusunmuyorum sezeryanliyken gunde 3 tane falan yedigim oluyordu
sinanurknby Aselduhakorkmaz sagmiyorum ama önceden göğus kalkanının icine hep doluyordu, göğsümu sıktığımda süt akıyordu. Bebeğim emerken diğer göğsümden aktigi oluyordu. İki gündür bunlar pek olmuyor. Dedim acaba sütüm mu azaldı.