kızlar merhaba oğlum aksama dogru halsiz ve mızmız olmaya basladi 9da yatti 1 saat olmadan kalkti vucudu sicakti hemen ustundekileri cikardm ilik banyo yaptirdm ates dusurucu verdm zibin ve corapla duruyo simdi atesi yok ama vucut isisi yuksek ne yapmaliym 🤔😌