Zeynep_lina Alisacak canım ilk gün 1 çay kaşığı ver asla zorlama sonraki gün 2 kaşık sonra 3 ,deneyip alerji olmadığını görünce karıştırarak gittim ben önce tek yedirdim damak tadı gelişsin diye biraz sabır işi ,aceleci olmamak lazım annelere bakıyorum hemen öğünlere başlıyor ,sabırsız davranıyor şu an kg almak için değil zaten tadimlamak için öyle düşün ,bir de doktorumuz bize beslerken yan taraftan ver ki dilini döndürsün besini yutma ve çiğneme refleksi gelişsin dilini kullanır dedi onu da dene canım bizim 11. Gün yeni yeni düzene girdi düşün ,ben takmıyorum çok sakin gidiyorum o çok önemli