Aseloykununannesi Kızlar sağ göğsümde emzirirken acaip ağrı oluyor dayanamıyorum bu yüzden hep solu emzirmek zorunda kalıyorum başına gelen varmı ya.
Eliffmomm Aseloykununannesi benim de sol gogsum çok acıyordu sağı emzirdim hep bebeğim 35 günlükken mastit oldum ağrı olan göğse sıcak uygula masaj yap ve bol bol sağ veya emzir pişman olursun sonra
Sema2525 Aseloykununannesi benim ilk doğum yaptığım zaman o şekilde yara olmuştu göğsüm yanlış pozisyonda emziriyorsundur bebeğin memeyi iyi kavraması gerekir ama onu yinede vermeye çalış yoksa göğsünün sütü azalır ve kesilir
Birtane Canım ağrıyan göğsünü bol bol emzir yoksa mastit olursun aynısı basıma geldi memede süt birikmesinden agrı yaparr
Aseloykununannesi Birtane ilk zamanlar bende mastit olmuştum bebeğim 10 aylık hala olurmuki ya emziricem artık napım
Aseloykununannesi Eliffmomm ya bende ilk zamnlar mastit olmuştum ama ondan farklı gibi bebeğim 10 aylık birde ama yine denicem teşekkürler
Uyumsuzz Eliffmomm mastit olmamak için ne kadar süreyle sağmam lazım acaba? Oğlum şuan emmiyor sagıyorumda
Eliffmomm Aseloykununannesi üzerine yatmış da olabilirsiniz göğsünüzun bilmeden o da çok ağrı yapıyor
Eliffmomm Uyumsuzz göğsün yumuşacık olacak damarlari tikamamk önemli olan gün iciinde saat başı sağım yapın mutlaka
Aseloykununannesi Eliffmomm her zaman aynı şekil yatarım şu an emiyor ölüyorum sanki böyle ucu ağrıyor ya göğsümde o kadar sert değil anlamadım gitti