Ayselvari-43 Merhaba kızlar. 7 aylık bebeğim var. Doğumdan sonra ilk adetimi 2 ay önce gördüm. İlk adetim normaldi önceki adetlerim gibi. Ondan sonraki ay sadece bir gün gördüm leke tarzında. Bu ay hiç olmadım. Böyle yaşayan var mı aranızda?
Arenn Ayselvari-43 1 yıla kadar olmamak da sizinki gibi düzensizlikte normal ben 6. Ayda adet söktürücü içtim ona rağmen olmadım 10. Ay oldum süt hormonu prolaktin adeti engeller benim sütüm aşırı fazlaydı adet söktürcü bile işe yaramamıştı dr um şaşırmıştı☺️
Hazar_ali4119 Bir seneye kadar normal ilk ay gördüm ikinci ay leke gibi üçüncü ay ful oldum dördüncü aya giriyoruz hala devam ediyor dokuz ayın açısını çıkartıyor mübarek