Merhaba anneler; 3 aylık bir kızım var ve emziriyorum. Doğum psikolojimi yeni yeni atıyorum. Saç boyatmayı istemiyorum ama palette diye bir ürün var onun saç açıcı spreyi var onu kullanmak istiyorum lakin emzirdiğim için emin olamıyorum kullansam bir sorun olur mu?