Selam arkadaşlar. Bezi bırakalı 2 ay olacak gündüzleri çok iyi maşallah hiç kaçırmıyor 3. Gün çok güzel alışmıştı zaten 1 hafta sonra da uykuda bezlemeyi bıraktım , uyuduktan 1 saat 1.5 saat sonra çişe tutuyordum sabaha kadar rahattık. Ama şu 20 gündür havalar soğuduğundan mıdır nedir o kadar çok kaçırıyor ki gündüz uykusu bile biraz uzun sürse bakıyorum çiş yapmış uyanmıyorda ne yapacağımı şaşırdım tekrardan bez takmak da istemiyorum niye böyle oldu anlamadım 😐😐