Merhaba hanımlar vakit ayırıp okursanız çok mutlu olurum . Faydalı olacağını düşündüğüm birkaç şey paylaşmak istiyorum. GAZLI BEBEK anneleri; Eğer bebeğiniz kolik değilse ya da herhangibir besin allerjisi yoksa gazlı olmasinin asıl sebebi emziren annenin yanlis beslenmesidir. Emziren Anneler karbonhidrat ve sekerden zengin proteinden fakir beslendigi zaman bebeklerin bagirsak yapisi bu olusumlari tolere edemiyor dolayisiyka gaz olusuyor.Annelerimiz süt olsun diye hoşaftalar sütlü tatlılar tüketmemeli bunun yerine 3 öğün atlanilmadan sıcak beslenilmeli bol bol su icilmelo unutmayalım ki sütü çoğaltan sudur,kalitesini artıran ise yediklerimizdir . sabahlari mutlaka 2 yumurta peynir bol yeşillik tüketilmeli.kesinlikle şeker çikolata cips vs vs tuketilmemeli süt yalnızca fermente olarak tüketilmeli(ev yapımı yoğurt, sade kefir, peynir).karbonhidrati bulgurdan ve çiğ kuruyemislerden şekeri de hurma incir ya da mevsim meyvelerinden karşılayabilirsiniz. Hergun de mutlaka hayvansal protein almalisiniz et,balik,organik tavuk,yumurta …Hem sütünüzün kalitesi artsın hem de bebeğiniz ve siz sağlıklı beslenin. Sağlıkla mutlulukla kalin😊