Herkese merhaba, instagramda falan görüyorum emzirme danışmanlığı alıp sütüm 30 ml den 160 ml ye çıktı. Online görüşerek bunu nasıl yapıyorlar. Danışmanlar bilmediğimiz neyi biliyorda artıyor. Emzirme danışmanlığı alan var mı? Ne kadar ücret talep ediyorlar? Aldıkları parayı hakediyorlar mı? Sizce faydalı mı?