1gokce1anne 20 ay önce kızım doğduğunda kalbinde 7 mm asd ve 3 mm vsd vardı başlarda 3 ayda sonrasında ise düzenli kontrole gittik simdi söylemesi çok kolay gibi ama ömrümden ömür gitti her gittiğimizde sonuç aynıydı 24 aya kadar kontrol yoktu ama dayanamadım tekrar götürdüm bugün çok şükür aldığım haberde ömrümde duyduğum en güzel cümleydi hem asd hem vsd tamamen kapanmış ve gelişim takibimiz çok iyiymiş simdi buraya yazıyorum ki ben günlerce burdaki annelerin yazılarıyla umut bulmuştum bizim gibi yaşayan anneler varsa onlara umut olsun inşallah tüm yavrular sağlığına kavuşsun hiç bir anne bebeğiyle sınamasın inşallah herkese iyi akşamlar…
Gul_gul06 Öyle sevindim ki sizin adınıza.çok büyük geçmiş olsun. ağlayarak okudum yazdıklarınızı. Benim bebeğimin kalp rahatsızlığı fallot tetralojisi. 12 mm Vsd ile birlikte 2 farklı rahatsızlık daha var kalbinde. 20 haftalık hamileyken öğrendim bende. Öyle iyi anlıyorum ki sizi rabbim mucizelerini bebeklerimizden esirgemesin. Bana ne zaman ameliyat deseler rabbimin mucizelerine sığınıyorum çünkü biliyorum ki benim bebeğim de bir mucize. Rabbim bize de güzel haberler almayı nasip eder inşallah.
Tugceozefe Gul_gul06 rabbim sifasini versin benimde kizimin kalbinde 2 delik vardi 5 mm asd 10 mm vsd aort damarinda darlik vardi 2,5 aylikken anjio 5 aylikken acik kalp ameliyati oldu cok sukur gecti gitti yarin 1 yasina basiyor 😊 rabbim sizede gecti gitti demeyi nasip etsin insallah
ENA Ayy çok sevindim, Rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin yavrunuza❤ bizim böyle güzel haberlere ihtiyacımız var, berbat geçen bir günün ardından moral oldu şuan bu haber, paylaştığınız için de teşekkürler🤗
Gul_gul06 Esderler__ merhaba çok geçmiş olsun size de. bebeğim 4 buçuk aylık. Pink fallot teşhisi. Genel durumu iyi sadece 2. Aydan sonra kilo alması çok yavaşladı bu yüzden yüksek kalorili mama kullanıyoruz. Hacettepe ve Gazi üniversitesi takipliyiz.
Esderler__ Gul_gul06 🙏🏻 Bizimde pink fallot doğunca mor doğmadı ama yoğunbakımda şuan stent yada şant ameliyatı oldunuz mu siz?
Gul_gul06 Esderler__ akciğere giden damarı yeterince geliştiği için şant ameliyatı olmadı. Tam düzeltmeyi bekliyoruz.
Fatma-hira28 Cok sevindim sizin adınıza. Benimde bebeğimin kalbinde delik vardı 2 tane suan 8 aylık ve 1 tanesi kapandı ikincisi de kapanmak üzereymiş cok sükür bitaki kontrolümüz 1 yasında inşallah bizimkide tamamen kapanırr🤲🏻🤲🏻